Wednesday, March 31, 2010

Menderma Organ?

Sessi mengurut reflexologi, nak ambik gambaq tukang urut issshhhh karang disalah tafsir pulak.

Dalam Chicken Hut.
Aku bangga mendaftar sebagai PENDERMA ORGAN.

Mendaftar untuk cek buah pinggang sempena Kempen Buah Pinggang (Hari Buah Pinggang Sedunia) anjuran HKL

Confirm buah pinggang aku sihat. Alhamdullilah.


Jumaat lepas 26 Mac, aku, wan dan suhaila mendaftar sebagai perderma organ. Mulanya kami bersantai urut reflexologi ngan org buta, dia org buka ruang urut sempena pesta buku. Then kami makan kat chicken hut. Rupanya kat the mall ada HKL buat kempen pemeriksaan buah pinggang dan menderma organ. Kami terus daftar sebagai penderma organ. mmmmmm derma organ???? bunyinya cam ngeri. Tapi bila fikir semula, apa lah yg kedekut sangat, dah mati pun nak kedekut. Selagi belum jasad masuk keliang lahat, buatlah kebaikan. tu yg aku cakap kalau org mempertikaikan bab derma organ.

Pemeriksaan buah pinggang, alhamdullilah semua ok. cuma berat badan aku je yg terlebih sudah ....

Alamakkkk appoiment aku di klinik baharom, bila nak pi ?????? Ubat dah complete semuanya ...

No comments: