Wednesday, September 9, 2009

Hidup ni ada hadnya .....

Last week semua berita kematian di kampung. Mak cik Ambiah, Pak Lang Not dan isterinya Mak Lang Tom meninggal dunia. Bermula dengan Mak Cik Ambiah hari isnin 31 Ogos, then Pak Lang Not 2 Sep, diikuti isterinya pada 4 Sep. Abg Jai cakap org-org kg dok buat lawak antarabangsa, katanya malaikat mai buat kerja sekali harung. Tak payah mai 2,3 kali.
Komen Najwa pulak, sib baik tok dok KL .... malaikat sana tak jumpa ... mmmmmmmm
Mak Basah call aku malamnya, dia bg tau yg Abg Johari, husband arwah kak Faridah juga dah meninggal. Aku rasa mcm baru sgt aku melihat dia org bersanding. Masih ingat aku dia org pakai songket merah. Kak faridah mmg sgt cantik orgnya. putih melepak. tapi sekarang mereka dah tak ada. masa dia org kawin pun aku masih di sekolah rendah. cepatnya masa berlalu ......

No comments: