Friday, September 11, 2009

Dimana Mummy ???

Ibu kucing yang beranak kat rumah dipanggil mummy oleh budak2. Mummy dan Shiro tak berapa ngam. Sian shiro dok kena pukul. Pagi tadi masa sahur, waktu abah keluar hisap rokok, shiro dan mummy juga keluar. kejap je lepas tu aku dengar suara shiro, sah kena pukul lagi. Aku lari keluar, rupanya 2 ekor tu kat tangga bergumpal. Shiro dah terberak dan najis melekat pada badannya. Aku cepat2 tarik shiro, bawa balik dan mandikan. shiro mandi sebelum subuh hari ni hahahaha sian menggigil.
Mummy masih kat luar, sebelum ni pun dia biasa keluar dan boleh balik tapi sampai aku balik kerja td mummy tak ada. Tok cakap anak2 mummy mengiau2 lapar, so tok suapkan susu guna sudu. Patutlah tidur je anak2 kucing tu, siannyaaaa. Cam mana kalau mummy tak jumpa, risaunya aku. Boleh ke aku jaga anak2 kucing yg belum buka mata tu. Nak balik kg cam mana niiiiiiii ............ Ya Allah semoga Kau memberi ilham utk mummy pulang jumpa anak2nya.

No comments: