Wednesday, October 14, 2009

Notebook AKUUUUUUUUU

13 Okt - wahhhhhh aku memang tension giler. Notebokk Dell hijau aku beli hilangggggggg.

Semalam Haziq takut2 nak bagitau aku, tak terkeluar dari mulut dia yg notebook tu hilang. Bila dia sebut saja aku rasa nak lempang muka dia pun ada. Ceritanya dia pi Q Bistro tengahari ngan kawan2 dia lg 4 org, 2 lelaki 3 pompuan semuanya. Masa nak balik 3 pi toilet, tinggal dia dan sorang kawan pompuan. Notebook diletak di sebelah kiri kerusi, dia pusing sebelah kanan dok simpan kabel sambil minum air. Tiba2 ada sorang mamat lari merempuh kerusi, dia terkedu bila mamat tu rupanya cilok sekali notebook tu. Dia cakap dia kejar sampai 7 eleven, mamat tu lari laju dan dah ada kawan dia tunggu ngan motor. Dia pun sebenarnya takut nak kejar lebih2. Terkedu aku dengar .... notebook akuuuuuuuu ......

Sib baik broadband ada, kalau hilang sekali mau aku kena bayar rm400 utk benda alah tu waaaaaaaa tension akuuuuuuu

No comments: