Friday, May 11, 2012

Anugerah Khidmat Cemerlang

gambar sebelum start event - khirdir, maz, laily dan aku

Anugerah Khidmat Cemerlang ini merupakan kali ke 3 aku terima dalam sepanjang perkhidmatan selama 19 tahun. (19 tahun ?????).  Lamanya dah kerja rupanya.  Dulu aku heran bila org boleh kerja lebih dari 15 tahun.  La ni aku kerja dah 19 tahun.
Alhamdullilah, rasanya kali ni lebih bermakna.  mungkin kerana anak2 dah besar, maka aku boleh tunjuk satu teladan untuk mereka dan 1st time abah tahu aku dapat kc, hehehehehe .....
Untuk kawan2 yg lain, semua di sini adalah orang2 yg bekerja, bukan macam org gomen zaman dulu2, dtg kerja boleh menjahit, mengait bagai.  mmmm org gomen la ni boleh berblog, sib baik opis dah blok sosial media yg lain.  Jadi apa yg aku dapat adalah sebenarnya rezeki Allah yg memihak pada aku, itu saja.

No comments: