Thursday, May 3, 2012

Aktiviti hujung minggu

27 April aku cuti sebab malamnya kami akan ke Kompleks Tabung Haji Kelana jaya, ada program kembara Insan. So aku bawa 2 anak dara saja.  Wan pun bawa anak2 dia ja.

checkin jumaat malam, check out ahad tengahari.  Aku sampai agak lewat sebab ptgnya jalan punyalah jem, disebabkan peserta demonstrasi bersih dah masuk KL + KL mmg jem teruk setiap jumaat ptg.
Ada program untuk mak bapa, Sabtu dgn ESQ (aku ikut ja lah wpun aku sebenarnya tak suka sgt konsep ESQ ni).  Ahad ceramah ngan Imam Muda Hassan dan Pemenang Tilawah Al-Quran, Sharifah mmmm tak ingat nama.
Budak2 ada program Smart Solat dgn group Imam Muda.  oklah aktivitinya, tak sangka Kompleks Tabung Haji macam hotel.  kalau bukan musim haji boleh check in kalau nak bermalam.

Abah tak ikut sama sbb join Bersih.  Hazia kerja dan Danial ada hari usahawan di sekolah.

No comments: