Friday, December 2, 2011

Miki, Tommy, Tony dan Tomok

Penjelasan JAKIM berkaitan pengkasian yg dipaparkan pada dinding klinik.

Tomok dan Tommy - selepas kena bius





Miki dan Tony - selepas operate.



-gambar-gambar di klinik ...


- menunggu depan pintu bilik pembedahan ...


29/11 - aku ke klinik Vet, mandulkan si Miki dan Tony.
30/11 - ke klinik lagi, mandulkan Tomok dan Tommy.

masa mlm aku mandulkan Miki, dia cam menung saja, cam ada air mata bergenang. Haziq dah marahkan, tu la mama, Miki dah sedih, telur dia dah tak de. tapi nak wat cam mana, aku mmg tak tahan peel dia org yg suka memancut rata2 tu .... sekali tengok sian pulak, salahkah tindakan aku ni. tapi kalau tak dikasi, yg betina kecik2 tu dah dipanjat. Kos mandulkan betina lagi mahal .... jantan2 ni pulak tak reti kalau diletak di bawah, cam tak boleh hidup ja .... feninggggg aku.


payah betui jaga jantan2 bersunat ni, tak sempat masuk toilet, dah cicir merata, maklumlah lalok lagi, jalan pun slow ja. mentara nak sampai toilet, tercicir dulu ....

No comments: