Sunday, August 16, 2009

Ke Pekan, Pahang

Semalam, 15 Ogos, aku, abah, tok, ayang, dan anje ke Pekan, Pahang. ziarah abang nan. Dia masuk hospital seminggu minggu lepas. sebab ada kursus berkeluarga tu aku tak dpt ziarah dia di hospital. Dia dah beransur sihat tapi sakitnya bukan biasa. Ada kaitannya dengan benda2 halus. Kaki kanannya bengkak, merah hingga aras lutut. sakit, berair. doktor confirm dia tak ada kencing manis, darah tinggi @ apa2 yg boleh menyebabkan kaki dia bengkak. kata doktor mungkin jangkitan kuman. tapi menurut cik rahim dan ustaz yg abang nan jumpa, sakitnya ada kaitan dgn makhluk halus. Ada kaitan juga dgn saka bapa mertua dia.
tak menghairankan sbb belah2 sana mmg depa suka betul kawan ngan benda2 tu.

Ana bg ayang 4 ekor kura2, eee gelilah pulak aku nak pegang. Tapi ayang pegang elok je, siap di angkat2 tangan kura2 tu. lunyai dikerjakan. Nama kura2 tu - Giant, Nobita, Sunyo dan Suzuka.

**** Sesekali teringatkan Bobby aku sebak, kdg kala meleleh air mata. Bila miki @ shiro tak kelihatan aku panik. aku cari sampai jumpa. aku rindukan Bobby ....

No comments: