Tuesday, August 4, 2009

Aktiviti sepangang Julai 2009


21-24 Julai, aku,wan, abg din dan kak leha wakil btm ke retreat menggubal skema soalan PTK modul baru. ntah kenapa aku dipilih, may be sebab dlm gred sokongan aku senior. dah tua ler tu. So best la juga dok PD 4 hari, cuma penat juga bila bnyk kena fikir. Balik dr PD aku dan Wan singgah Nilai 3. 1st time pi. teruja juga lah tengok karpet yg mmg murah giler. walaupun aku tak minat karpet sebenarnya dan duit pun tak berapa nak ada tapi aku pejam mata beli gak. berkenan pulak paternnya. rupanya balik rumah ada peminat karpet ni, sapa lagi kalau bukan Miki. Mmg dia akan menjalar tidur dgn sedapnya atas karpet ni, dan bobby dan shiro akan join dia sekali tapi selalunya mikilah yg akan menjalar atas karpet tu. kalau tidur dari kul 2pm sampai magrib hehehehe syok betul.



25 Julai, wan dan aku terjah je pi berniaga kat tapak MAHA Serdang. ni penangan si Suhaila ler yg selalu menghasut kami. wan berkobar2. aku ingat nak pi tinjau je, rupanya siap berniasa sekali ala2 koboi sebab semua benda tak ada, cuma meja bodoh ja hehehehe sabar jelah. yg terjual cuma 1 brooch, tu pun tawar bagai nak gila hahahahaha. aku mmg ler tak biasa ngan keadaan berjual cam ni tapi wan semangat. duit keluar yg bnyk, dok round2 kat situ bnyk juga barang aku beli. siap pi buat reflexology lg ngan org buta kat gerai sebelah.



No comments: