Thursday, March 15, 2012

Ana Kawin 11 Mac 2012

Akhirnya anak buah kesayangan aku yg ramai org cakap rupanya macam mak su dia ni, kawin juga. Bertemu jodoh ngan org Sg Besar, Selangor, org bajar katanya .... bajar pun bajar lah, asalkan baik akhlaknya. Sekali pandang aku tahu dia sangat sesuai untuk Ana.
Family aku semua turun, cuma anak2 buah ramai yg tak dpt hadir, ada yg nak peksa, ada yg tak leh cuti, ada yg anak bini demam .... anak beranak aku semua complete 6 org.

Ana antara cucu kesayangan mak, yg juga sgt rapat dgn mak. Secara peribadi, dia seorang yg sgt baik, tingkah laku baik, hati baik, malah dia sgt rajin melayan arwah mak dulu. Semoga rumahtangganya kekal ke akhir hayat dalam keadaan sentiasa aman dan bahagia.


my sweet ana, mmmm senang hati nak kawin, badan pun makin naik, kalah badan mak su.



Malam akad nikah - ita, ana, aku, kakak dan ju


sama tak - seiras cuma versi tua dan muda hehehehe


Majlis akad nikah kat surau berhampiran.


Acara selepas kenduri, antaranya pertandingan makan aiskrim kanak2.

No comments: