Friday, March 30, 2012

kursus

Rumah api di puncak bukit - menguji kesabaran betul, gigih aku melangkah naik bukit walaupun dah rasa cam nak merangkak ja.



Cantiknya alam ciptaan Allah.

Aktivitilah yg ok sikit, agak gila2 dan hilang tension aku.

lama betui aku tak keluar bekursus, apa lagi anjuran unit latihan. so 21 - 24 Mac aku dpt peluang ke PD. oklah kursusnya, janji keluar dr HQ. Tapi aku tension 1/2 gila juga bila opis dok call/msg soh aku balik settlekan system yg tak jalan. mmmm penting juga aku ni ya hahahaha (pikir positif lah) .




tension ke 2 bila kursus ni hanya boleh dibagi markah 50% saja. isinya mmg out. yg ok sikit masa kami dok buat prototaip robot hahahaha, sib baik 1 dr 3 penceramah tu creative sikit.

Lokasinya syoklah juga, resort tepi pantai, sempat panjat bukit ke rumah api lagi. pantainya agak curam dgn ombak yg kuat, so aku seperti biasa tengok dr jauh ja lah.

26 - 29 pulak sambung kursus kat Intan. oklah juga. Ada masa aku hilang fokus, pokpek si penceramah bab prosedur2, letih aku nak dengar, dgn suaranya yg macam org cakap dlm kelambu .... bila penceramah lain + tajuk yg menarik barulah aku fokus. Apa pun makan kat Intan sedap.

IMATEC - pusat teknologi maklumat

pusat data MAMPU - lawatan semasa kursus

No comments: