Monday, April 5, 2010

Pembantu kedai lagi

Pembantu kedai aku Nor si janda umur 34 tu aku tak tahulah nak kategorikan sebagai apa. Bukan sebab dia janda tapi aku rasa merenyamnya semacam lah. Sib baik dr awal aku tak layan sgt. Balik dr cuti 5 hari, badan penuh love bite, dr leher sampai ke badan. Disahkan oleh room mate dan house mate dia. Mmg dia pi jumpa bangla tu masa cuti. ishhhh tolonggg lah kut terdesak pun pilih2 lah org.
Then dia bercerita ngan baby yg dia akan kerja bulan ni saja sebab bulan depan dia nak kawin ngan bangla tu. Aku tak kisah lah asal jgn dia kawin ngan laki aku dah la. Kut aku nak bermadu pun biarlah madu yg ada ilmu akhirat dan ilmu dunia. Idak ler sampai mati asyik tension je.
Smlm aku dengar khabar2 yg dia menangis, rupanya Abang La (bangla) yg dicintai nak balik negeri mmmm ?????? betul ke? ke dah lunyai dan kenyang bangla tu, apa tunggu lagi. ntah2 bangla tu dah dpt penyedap baru @ risau yg periodnya tak dtg2 tu.

Smlm pulak dia minta nak habis kerja awal kul 9 sebabnya dia nak jumpa bapa saudara dia. Yg peleknya dia ckp bapa sedara dia ni suami pada mak sedara dia (adik mak dia), datang sorang nak jumpa dia sebab dah 5 thn tak jumpa. tinggal kat sg besi. Apa kejadah punya cerita. Rumah mak Nor ni kat Cheras, bapa sedara dok sg besi , 5 thn tak jumpa hahahahahaha anak aku pun gelak dengar auta keling cam tu.
So malamnya dia mmg gelisah betul nak tunggu kul 9. Then kul 9 dia naik atas, bersiap. Baby ckp siap bersolek dan nak pinjam tudung baru baru. Baby tak kasi. Then dia dok sibuk cari helmet. Si bapa sedara datang dengan motor kul 9 lebih. Nak bawa pi jalan sebab dah lama tak jumpa ???????? Paling buat aku loya bila dia dok bercerita ngan baby yg bapa sedara dia sukakan dia .... oooooohhhhh tidak ..... Ni spesis mak Safiah, budak yg mati kena dera ngan jantan pak we dia tu. Main redah je semua org .... asal ada yg melayan.

Aku mmg tak boleh nak get along ngan dia lah, dr mula lagi ...... so hari ni apa pulak drama dia aku tak tau lah.

No comments: