Friday, November 25, 2011

Tahun Peperiksan Untuk Haziq dan Danial


gambar haziq dalam dalam berita harian.

Kelakar betul masa buka paper BH bertarikh 14 Nov (isnin), seharian hari tu mmg bz, so aku ambik paper bawa balik. Atas bas aku dok buka paper, tengok gambar bdk2 peksa, teringat anak aku pun ambik peksa gak. pas tu tengok gambar tu dr sek men sri tasik, dlm hati aku berkata - ada agaknya dari bdk2 ni yg aku kenal. belek punya belek terpandang muka anak sendiri. Anak org lain masuk paper bila keluar result peksa, anak aku baru start peksa dah masuk paper hehehehehehe oklah tu.
Thn ni Haziq SPM dan Danial dah PMR, kejapnya masa berlalu. Danial nampak juga tekun belajar last2 minit. Haziq pulak dari awal peksa sampailah nak habis dah, mcm tu ja .... asyik soh aku relax saja.

No comments: