Thursday, October 27, 2011

Sagua dah mati

3 anak sagua + 2 anak angkat

sagua dan anak2nya



25 Okt 2011, balik kerja abah bagitau yg Sagua dah mati, dlm kedai. thari masa abah buka kedai anak2 Sagua mengiau2, Sagua dah kaku. Patut la dalam seminggu ni nampak dia letih. Sagua mmg ada masalah pernafasan. Sagua tinggalkan 3 ekor anak dan 2 anak angkat. anak2 Sagua dah start makan, aku tak risau sangat dan dah ada org nak ambik. anak2 angkat Sagua masih kecil, dah la budak2 ni jumpa 2 ekor tu tak de mak, cam dibuang org. ambik kasi Sagua jaga, bkn main sayang lagi Sagua macam anak dia sendiri. la ni dah mak angkat pulak mati .... dan dah semestinya aku take over. nak tinggal kat kedai sian pulak. so 2 anak angkat sagua aku bawa naik atas. terpaksa gi beli susu, mujur botol dulu masih ada. kelakarnya sebab asyik ngiau tak henti2, ayang masukkan ubat selsema dalam susu, mmmm lena sakan miaw2 tu .....

aku akan sambung dalam blog kucing aku nanti ..... blog khas cite kucing je ....

No comments: