Monday, October 17, 2011

Jumpa Mak Wan Di Selayang


15 okt, sabtu - mlm sebelumnya terima call dr mak wan, dia otw ke KL, kakak dia nak wat kenduri, lupa lak doa selamat ke, kenduri arwah ke?
esoknya aku mmg rasa nak demam sgt, sakit2 badan, batuk. aku tak ikut abah gi beli lauk, main pesan je apa nak masak (masak ???? mmmm dah jadi mak ni sakit2 pun fikir family nak makan). sib baik makan ubat yg balance2 dulu then rasa ok.
kami lewat sikit, dah kul 4 baru sampai, tapi makanan masih ada, tetamu pun masih datang. Syok jumpa kawan lama. mmg menarik bila kita mampu menjalinkan persahabatan selama ni. dari umur 16 thn .... muda belia sehingga 40 thn ... cepatnya masa berlalu, walaupun hati masih rasa mcm 16 thn (mmmmmm).
yg tak sangka jumpa murni hehehehe kembangnya cam dulu juga. dgn kata lain kembang sungguh. murni, kawan aku dan mak wan zaman itm pahang. walaupun aku cuma 1 1/2 thn kat pahang, aku biasa ngan budak perlis ni, maklumlah rumah kami setangga, aku tkt 2, dia tkt 4. lagi pun housemate aku selama 3 semester ada budak secretary, so mmg aku dah biasa dgn dia org. lama juga dok pok pek, tunggu murni lagi sampai dah dkt kul 6, kami sampai rumah dah magrib.

No comments: