Thursday, December 30, 2010

Keperitan Bobby beranak 6








Tak de masa nak update blog, bnyk benda nak tulis sebenarnya. Bobby si mak labu yg perut besar sgt akhirnya beranak 6, kurrrrr semangat. comel-comel, tak salah tarikh sebenar pada 7 Disember 2010.
lepas 2 minggu susu Bobby bengkak, beberapa hari pecah, on 22 Dis aku bawa ke klinik haiwan kerajaan, kena jahit 5 jarum, sian betul. Tapi ptg tu aku ke Melaka untuk MBJ. Khaimis mlm Anje dgn cemas call, jahitan semua terbuka, pagi Jumaat aku tumpang Hafiz balik KL. Kelam kabut bawa ke klinik semula, jahit lagi. Kali ni aku jaga betul, ubat makan ikut time. sapu ubat dan jaga betul2. Alhamdullilah nampak dah ok.

28 Dis au bawa Miki dan Hitam pulak pi ambik vaksin, harap Hitam sempat di operate sebelum pregnant lagi.
Aku juga kehilangan Debab, dia hilang masa aku ke Melaka, sampai sekarang tak jumpa.

No comments: