Thursday, November 25, 2010

Puspanita ooooo Puspanita

Tension aku ngan Puspanita dah berakhir pada 23 November. hahahahaha gila aku melayan mak datin tuuuuuuu. 1/2 gila aku melayan karenah mereka di jawatan atas lain. Boleh tak aku cakap depa ni sengal. projek jemput pengerusi puspanita kebangsaan mai melawat puspanita kami ... fine. aku kena buat website puspanita.
nak launch 23 nov, 18 nov, dr jun komen tak de look & feel .... dah tu bkn cakap ngan aku, pi ckp ngan Cik Mat Pengurus IT Kementerian dan Nurul. eeeee tak reti nak direct ka. Pas tu aku pun ubah apa yg depa suggest ... 20 nov, mak datin pengerusi puspanitaKu call, nak ubah lagi. haiyaaaaaa apa ingat ubah2 muka depan tu cam copy and paste hahahahahahahahaha. masa tu line maxis pulak cam siput beb , kena lah aku pi cc sampai 12 mlm. esok sambg buat lagi, rumah tak berkemas langsung.

Aku angin juga bila bos cerita yg sabtu tu rupanya KSU call dia nak tanya pasal website puspanita .... sib baik ksu salah tanyakan amar. amar kat atas bukan kat tempat aku, so bos ckp dia tak kenal amar. apalah sampai nak soh laki dia call bos aku. ni kerja sukarela .... bkn aku minta dok jawatan niiii ....

Rehearsal on Monday .... treng teng teng aku dah agak dahhhhhh, datin yg gemuk sorang lagi tu tak de, yg cadang nak launh pakai ipad tu lerrrr. mana ke jadah menatang tu aku pun tak tau. nak launch apa gimiknya ..... takkan nak klik, gedebuk keluar web site tu hahahaha. So mlmnya aku bertungkus lumus buat power point, biarlah ada skrin menari2 kat depan tu. Dan nasib baik si azura ni cerdik, dia carikan yg keluar kertas kilau2 tu, ntah apa namanya aku dah lupa.
So on 23 tu menjadi lah juga launch nya. tarian cuti2 1 malaysia is the most happening.

But i tell u, I like Puan Sri YDP Puspanita Kebangsaan very much. She is very cool, charming, sporting dan orgnya mmg lawa. Masa menari, dia boleh bangun menari enjoy bersama. Kak Loon dah tarik aku ke depan, apa lagi berjoget lah .....
tapi mak datin ku, mak datin gemuk ckp lebih dan dr J boleh jadi stone tengok ja. iissshhhhh kerja pelancongan tak kan cam tu .... mmmmmm

Apa pun aku bangga kerana aku berjaya buat website tu ngan pertolongan Faizal. And thank you juga buat datin2 dan dr j yg buat aku kuat semangat utk kerja keras walaupun tension aku tahap cipan kebulur.

No comments: