Thursday, November 4, 2010

Aku, Vemma dan Gamat Emas

Last 2 weeks, Aziah perkenalkan aku dgn produk Vemma, bg menjana pendapatan. Tak perlu cari org, tak perlu jumpa org, hanya promote website dan beli produk makan sendiri. Produk apa? Miniman kesihatan Vemma. Aku mulanya berminat gak, so hari Sabtu aku ikut Azia ke PJ One, Pejabat Vemma, naik BMW upline yg berjaya. Mmg hebat bg mereka2 yg berjaya, rata2 adalah golongan profesional dan yg bijak pandai. Seharian juga kat sana, mmg meletihkan. Akhirnya aku ambik juga pakej termurah RM400 ++. Kalau ikutkan dia org rekeman yg 5k eeee mana nak korek tuuuu. Tapi bila fikir2 balik mmg aku tak mampulah, tak mampu nak beli setiap bulan rm400, tak mampu nak beli yg 5k dan tak mampu nak ikut rentaknya. Kata tak yah cari org, tapi hakikatnya kena jumpa, explain juga. Kalau tak, tak kan senang2 org nak keluarkan 5k. Kalau kita berjaya cari org utk masuk yg 5k, kita dpt pulangan RM1500, kalau org bawah masuk yg RM400, kita dpt RM38. At least kena cari 3 kaki. Nak duit bnyk, kena cari bnyk lg org yg boleh susun bwh kita. Yg berjaya semua mampu iklankan kat paper online dan mereka2 ni dalam setahun dah pakai bmw. Abah mmg awal2 tak kasi masuk. So aku rasa setakat tu sajalah, tak mampu dah aku nak melayan stail mcm ni.


Lepas beberapa hari aku join pulak Gamat Emas, selain opisnya yg sgt dekat dgn rumah, aku mmg tertarik dgn produk dan aku yakin nak guna produk ni. Tak sangka pulak si Jesham ni jadi dealer. Dah lama aku tengok dia promote barang2 Gamat Emas kat kak kiah ngan ina. Tapi masa tu aku tak sure produk apa, so aku buat bodo sajalah. Tapi sekali tu dia sebut, Gamat Emas, aku terus tertarik dan terus nak jadi ahli. So bermula 20.10.2010 aku jadi ahli Gamat Emas. 3 kali juga lah aku pi dengar talk pasal produk ni. Aku mmg minat ngan produk ni. Nak aktif juga rasanya sebab apa yg disampaikan sangat telus. Berusaha untuk jadi senang dengan Gamat Emas. Tak susah nak implement, produknya murah dan senang dijual selain terbukti kebaikannya. Mungkin nak kaya mcm top2 Vemma payahlah tapi aku rasa perniagaan ni jujur.

So aku dah jadi pengguna setia Gamat Emas.

No comments: