Friday, April 6, 2012

Dah Jumpa Bunga

10 hari bunga hilang, beberapa jam selepas aku lepaskan dia kat bawah. Hari Selasa 2 apr, abah ckp sebelum tutup kedai dia terperasan ada kucing melintas dr ruang buat air ke platform yg letak PA system. mcm kucing tu meluru masuk celah platform tu. So esoknya Si AYang dok memanggil, tinjau2 nampak juga kelibat Bunga tapi dia diam. Petangnya aku balik kerja, aku terus panggil2 dia, dengar dia mengiaw. Kami panggil2 sampai dia kuar.

siannya bunga, dah kurus. 10 hari dok menyorok kat celah platform yg sempit tu. Bila bawa naik atas, wahhhhh semua pakat menerepa kat Bunga, mlmnya bunga dok ngiaw2 kat aku, mmg mcm tak puas hati betul dia. Sbb dia tu jenis tak bunyi suara. Sure dia dok tanya aku - Nape mama letak bunga kat bawah, bunga nak dok ngan mama.

mmmmm sedih aku, la ni si kiki gatal tu pulak tak jumpa. ntah ke mana dia sejak ada boyfriend ni.

No comments: