Wednesday, August 24, 2011

Puasa Ramadhan

24 ogos, dah 5 hari tinggal puasa sebab awal puasa dah tak leh puasa, ni dah tak posa lagi ... haiiiyakkkk mau 11 hari kena ganti. thn lepas aku boleh tarawih setiap hari aku puasa, thn ni mmg teruk. aku letih tahap gaban. kat surau pun boleh tersengguk2. dah tu kali kena sakit perut 2 kali. last week dah kena dah mc. hari ni kena lagi. maybe sebab antibiotik aku makan tak habis.

sejak balik semalam dah rasa lain macam, masak terhegeh2, dah azan pun tak siap lg. aku cuma berbuka ngan sup makaroni. sahur aku bangun dlm keadaan yg payah, sakit perut, pening, loya. 2 suap ja nasi goreng yg boleh masuk. mmg teruk betui rasa. hari ni el, nak pi klinik pun ubat ada lg.
sepatutnya hari ni kat putrajaya .... ramadhan kali ni tak dpt aku hayati seperti thn lepas.

Sahabatku ---
melati di icu sekarang. terkedu aku dengar. boleh kah dia bertahan lagi .... rasa mcm nak balik utara .....

No comments: