Wednesday, July 28, 2010

Sahabat Lama

Sejak berfacebook aku jumpa ramai kawan2 lama di alam maya. Tujuan utama berfacebook pun utk mencari kawan lama. Aku rasa dalam beberapa fasa hidup aku cuma kawan2 di sekolah teknik yang benar2 sehati dengan aku. 2 thn kami bersama tak lama tapi cukup bermakna. Mungkin masa tu adalah kemuncak umur seorang remaja.
Kawan2 sekolah rendah dan menengah asma pun ok gak tapi dengan kawan2 itm mmg aku kureng sikit, tak ramai yg rapat.

Tapi aku amat tersentuh sekali dengan berita berkenaan Melati. Rupanya dia kena kanser tahap 4. Aku nangis bila dengar, sampai lah ni aku belum call dia lg sbb aku tak tahu apa yg patut aku cakap. She is a very nice lady. Insyaallah 7 ogos, aku, mak wan dan azi akan melawat dia yg sekarang di hospital sultanah bahiyah.

Aku akan balik hantar mak ke rumah kakak pada 6 ogos dgn Suhaimi. oooo suhaimi dah beli pesona baru ...... Harap2 dapat juga jumpa kawan2 yg lain , mike dan lain2 di sebelah utara .....

No comments: