Thursday, December 10, 2009

Tarian 1 Malaysia




Mula-mula fikir macam kerja gila tapi seronok juga. Apa taknya nama aku naik utk pi menari kat dataran merdeka sempena tarian 1 malaysia. Dalam rasa malas tu aku gagah juga pi rehearsal 5 disember, mmmm best juga. Then on actual day aku pi juga, wahhhh meriah .... so aku menarilah dgn sesungguh hari. Lepas yg rasmi depa buat seround lagi, aku menari gak ... akibatnya aku balik rumah sampai kul 10.40am aku zzzzzz sampai 12.30 hehehehe. Lps asar sambung zzzzzz lagi.

Esoknya cadang nak cuti, tapi aku dikejutkan dgn berita member meninggal. Kak Jun meninggal dalam usia 56 thn kerana cancer. Baru tahu 2 minggu sebelum meninggal .... dah tahu terus stage 4, takutnyaaaaa.....

So aku batal cuti, isnin pi ziarah arwah. Selasa baru cuti ....

No comments: